În atenția angajatorilor

Avand in vedere multitudinea de inexactitati constatate in documentele transmise, pentru operativitate si onorare la plata conform prevederilor legale a indemnizatiilor ce se acorda pentru intreruperea temporara a activitatii conform OG 32/2020 de modificare si completare a OG30/2020, rugam angajatorii sa transmita pe langa Cerere, Declaratia pe propria raspundere si Tabelul cu persoanele pentru care solicita indemnizatie in format editabil excel conform modelului postat pe site-ul AJOFM GORJ.

Adresa de mail la care se transmit aceste documente este: gorj@anofm.gov.ro

Atentie la modul de intocmire si corectitudinea tuturor datelor precum si la modul de calcul a indemnizatiei solicitate., fiind necesara completarea tuturor campurilor prevazute.

Revenim, reamintind corespondenta nivelurilor de calificare in vederea completarii Listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie:

• ISCED 0 – Educaţia timpurie

• ISCED 1 – Învăţământ primar

• ISCED 2 – Învăţământ gimnazial

• ISCED 3 – Învăţământ liceal

• ISCED 4 – Învăţământ postliceal Învăţământ superior

• ISCED 5 – Învăţământ superior de scurtă durată

• ISCED 6 – Licenţă sau nivel echivalent

• ISCED 7 – Master sau nivel echivalent

• ISCED 8 – Doctorat sau nivel echivalent

Pentru solicitari de informatii punem la dispozitie urmatoarele numere. de telefon si adrese de e-mail:

1) 0721998772- E-mail: laura.ungureanu@gj.anofm.ro

2) 0771363860- E-mail: george.juncu@gj.anofm.ro

Conducerea Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca GORJ

Vizualizări: 1,908

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Economie:

Citește și: