Medici cu jumătate de normă la Spitalul Judeţean

Spitalul Judeţean de Urgenţă din Târgu Jiu va angaja şase medici cu jumătate de normă. Este vorba de specialişti care să facă parte din Comisia de Siguranţă a Circulaţiei, cea care oferă avize medicale pentru şoferii profesionişti. „Am constatat că mulţi nu ştiu că suntem autorizaţi să facem astfel de fişe. Merg în alte judeţe”, spune managerul interimar Gigel Capotă.

Comisia de Siguranţă a Circulaţiei funcţionează în cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă din Târgu Jiu de circa trei ani, cam din momentul în care spitalul a fost acreditat de Ministerul Transporturilor, pentru o perioadă de 5 ani, să întocmească fişe medicale de circulaţie şi transport. Din comisie fac parte inclusiv medici din spital, prin cumul de funcţii. Conducerea Spitalului Judeţean vrea acum să angajeze doctori care să se ocupe strict de întocmirea acestor fişe, drept care a scos la concurs şase posturi de medic cu jumătate de normă. Este vorba de patru posturi de medic primar în specialitatea Chirurgie generală, ORL, Neurologie şi Oftalmologie şi două posturi de medic specialist în specialitatea Medicină internă, respectiv Psihiatrie. Spitalul a obţinut avizul Ministerului Sănătăţii pentru aceste angajări.

„Vrem să creştem veniturile unităţii prin întocmirea de fişe de siguranţă a circulaţiei. Intenţionez şi am dispus directorului medical şi şefului de la Achiziţii să facem o adresă la ARR Gorj (n.red. Autoritatea Rutieră Română) să identificăm toţi agenţii economici din judeţ care au în obiectul de activitate transportul rutier de mărfuri şi persoane, în vederea contractării acestor servicii. Putem face la toţi şoferii care efectuează transport de mărfuri şi de persoane. Până acum ei se duceau la Craiova, la Severin, dar şi noi suntem autorizaţi. Am constatat că mulţi nu ştiu că noi suntem autorizaţi”, a declarat Gigel Capotă, managerul interimar al Spitalului Judeţean de Urgenţă din Târgu Jiu.

Şoferii care se ocupă cu transportul de mărfuri şi persoane trebuie să facă această fişă anual, iar costul întocmirii ei se ridică la 250 lei. Spitalul vrea să ofere facilităţi la preţ şi, când va primi o situaţie de la ARR Gorj, va transmite oferte la fiecare agent economic în parte.  

Vizualizări: 1,166

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: