O licitaţie a Consiliului Judeţean, contestată de Electrica

Licitaţia organizată de Consiliul Judeţean Gorj pentru atribuirea lucrărilor de montare a panourilor solare la Spitalul de Pneumoftiziologie Dobriţa şi Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu a fost anulată din cauza unei contestaţii depuse de către SC Electrica Serv SRL. Compania a contestat caietul de sarcini şi procedura de licitaţie. Reprezentanţii Consiliului Judeţean spun că firma respectivă nu a depus cerere de ofertă şi nici nu a solicitat clarificării referitoare la achiziţie.  Valoarea contractului se ridică la suma de 2.250.370 de lei.

Consiliul Judeţean Gorj a demarat la sfârşitul lunii ianuarie procedura de depunere a ofertelor pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect de execuţie lucrări în cadrul proiectului “Energia solară, o alternativă pentru viitor” al obiectivului de investiţii “Completarea sistemului clasic de producere a apei calde de consum cu sisteme care utilizează energie solară la Spitalul de Pneumoftiziologie Dobriţa şi Spitalul Judeţean Târgu Jiu (locaţiile din str. Tudor şi str. Progresului). Termenul limită de depunere a ofertelor a fost data de 7 februarie, la licitaţie participând doar trei societăţi: Tehnoinstal SRL Târgu Jiu, Griro SA Bucureşti şi Polystart Clima Sistems Craiova.

Ulterior, SC Electrica Serv SRL Bucureşti a contestat procedura de licitaţie şi caietul de sarcini. “Societatea SC Electrica Serv SRL din Bucureşti a contestat procedura de achiziţie fără a atenţiona Consiliul Judeţean şi fără a se număra printre firmele ce au participat la licitaţie. De asemenea, nu a solicitat nici un fel de clarificări. Această firmă lucrează cu un cabinet de avocatură şi este fruntaşă la depunerea de contestaţii. Probabil procedează aşa pentru a se înlocui caietul de sarcini ca să poată participa la licitaţie”, a declarat Adina Andriţoiu, purtătorul de cuvânt al Consiliului Judeţean (CJ) Gorj.

Se reia licitaţia

Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a admis contestaţia depusă de SC Electrica Serv SRL împotriva documentaţiei de atribuire elaborată de Consiliul Judeţean Gorj, în calitate de autoritate contractantă. Oricum, CJ Gorj nu a explicat ce anume a contestat Electrica. Astfel, s-a solicitat, în principal, anularea procedurii de atribuire şi, în subsidiar, modificarea anumitor cerinţe din fişa de date a achiziţiei. Ca atare, întreaga procedură a licitaţiei va fi reluată. “În data de 22 februarie Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a emis o decizie de anulare a procedurii. În perioada imediat următoare se va stabili data la care va fi reluată licitaţia”, a mai precizat Adina Andriţoiu.

Vizualizări: 96

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: