Peste 200 de reclamaţii la OPC

Peste 200 de gorjeni au sesizat Oficiul pentru Protecţia Consumatorului de la începutul anului şi până în prezent. Cetăţenii au fost nemulţumiţi din cauza calităţii produselor şi serviciilor comercializate de diferiţi agenţii economici. “Aproximativ 39% dintre reclamaţii vizau produsele zaharoase, produsele de panificaţie, de cofetărie, carnea şi produsele din carne. Acestea erau comercializate deşi aveau termenul de valabilitate expirat şi ambalajele deteriorate. Circa 31% dintre sesizări priveau telefoanele mobile, calculatoarele, monitoarele şi imprimantele. Consumatorii erau nemulţumiţi din cauză că nu se respecta termenul de reparaţie de 15 zile sau chiar nu se lua în calcul absolut deloc perioada de garanţie. Restul sesizărilor priveau serviciile (nealimentare şi financiare). Consumatorii au reclamat faptul că erau nemulţumiţi de serviciile poştale, de valoarea facturilor la utilităţi, de debranşările de la reţeaua de cablu, de comisioanele impuse de bănci  şi de societăţile de asigurare care nu rezolvau dosarele de daune în termenul legal”, a declarat Mihaela Răducan, inspector şef al Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Gorj. În majoritatea cazurilor reclamaţiile au fost soluţionate, iar oamenii şi-au primit contravaloarea bunurilor şi a serviciilor achiziţionate.

Vizualizări: 91

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: