Prefectura Gorj implementează un sistem de arhivare a documentelor

Prefectura Gorj a câştigat un proiect în valoare de 579.100 lei din care: 85% reprezintă contribuţia Uniunii Europene prin Fondul Social European şi 15% cofinanţarea beneficiarului. Proiectul priveşte “Implementarea unui sistem modern de management al documentelor”. Prin implementarea acestui sistem cetăţenii vor primi răspuns la sesizări şi reclamaţii într-un timp mai scurt, iar angajaţii Prefecturii vor fi puşi la curent foarte repede cu toate noutăţile şi informaţiile venite de la nivel central.  “Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea furnizării de servicii publice de către Instituţia Prefectului. Cu ajutorul noului sistemul de management se face mare economie de hârtie, se micşorează timpul de răspuns la solicitările cetăţenilor, iar prin arhivarea electronică, documentele scanate vor ajunge la toţi salariaţii în timp util. Astfel se realizează o nouă infrastructură hard şi un sistem software de aplicaţii cu performanţe în gestionarea documentelor în format digital”, a declarat Vasile Văcaru, managerul proiectului. Principalele activităţi ale proiectului, ce se va derula pe o perioadă de 14 luni, sunt: studiu pentru implementarea managementului electronic al documentelor, achiziţia echipamentelor şi a softwarelor şi instruirea angajaţilor în vederea îmbunătăţirii furnizării de servicii publice. Proiectul a fost semnat la sfârşitul lunii aprilie, în luna iunie urmând să se demareze procedura de licitaţie pentru achiziţionarea echipamentelor informatice.

Vizualizări: 134

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: