Program prelungit pentru sesizări şi reclamaţii

Instituţiile de control din judeţul Gorj vor avea, începând cu această săptămână, program prelungit pentru primirea sesizărilor şi a reclamaţiilor. Cetăţenii care nu vor fi mulţumiţi de produsele achiziţionate sau de calitatea serviciilor prestate de diferite unităţi pot depune sesizări şi după ora 17. „În această perioadă s-a suspendat concediul de odihnă al unor angajaţi şi s-a prelungit programul de depunere al reclamaţiilor. Acestea se vor primi, de către un inspector, zilnic, până la orele 19, iar sâmbăta şi duminica prin telefon. Peste 80% dintre reclamaţii vin din sectorul bancar, de la clienţii operatorilor de cablu TV şi de la cei care achiziţionează obiecte de folosinţă îndelungată. Majoritatea consumatorilor sunt nemulţumiţi din cauza nerespectării termenului de remediere al defecţiunilor stipulat în contract”, a declarat Mihaela Răducan, inspector şef al Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj. Program prelungit, pentru primirea reclamaţiilor, va avea şi Direcţia Sanitar Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Gorj. Permanenţa va fi asigurată între orele 8-24. „Ne aşteptăm ca în această perioadă să crească numărul de reclamaţii pe măcelării şi carmangerii”, a precizat Ion Iliuţă, directorul DSVA Gorj. La rândul său, Direcţia de Sănătate Publică Gorj va asigura permanenţa atât în zilele lucrătoare cât şi în zilele de sărbătoare, după cum a declarat purtătorul de cuvânt, Elena Piţian.

Vizualizări: 53

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: