Restructurări în rândul directorilor de Protecţia Copilului Gorj

Numărul directorilor adjuncţi de la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Gorj se va reduce în perioada imediat următoare. Potrivit noii organigrame, la nivelul instituţiei vor fi restructurate anumite posturi de conducere.

Noul şef al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Gorj anunţă restructurări în rândul directorilor. Reducerea numărului posturilor de conducere este impusă de către noua organigramă. “Noua organigramă a venit cu ceva restructurări în rândul directorilor adjuncţi. În acest sens, am luat legătura cu directorii din subordine pentru a face propuneri. În cursul săptămânii voi avea o întâlnire cu toţi directorii de centre şi cu directorii adjuncţi din aparatul propriu în urma căreia se va decide la care dintre posturile de conducere se va renunţa”, a declarat Camelia Popescu, noul director interimar al DGASPC Gorj. În momentul de faţă, la nivelul instituţiei există cinci posturi de conducere: director general, director la resurse umane, director pe problematica copilului, director pe problematica adulţilor şi director economic. “Încă nu ştiu exact la care dintre posturile de conducere se va renunţa. Vom dezbate această problemă şi apoi voi lua o decizie în funcţie de serviciile de care avem nevoie. Cred că vom încerca să cuplăm problematica copiilor cu cea a adulţilor pentru a avea un singur director adjunct, însă până acum nu e stabilit nimic concret în acest sens”, a mai precizat Camelia Popescu.

EXCLUS

Camelia Popescu spune că restructurările din cadrul DGASPC Gorj nu vor afecta decât şefii. “Sunt excluse reduceri de posturi în rândul celorlalţi angajaţi. În momentul de faţă, funcţionăm cu un deficit de personal din cauză că foarte mulţi salariaţi au părăsit direcţia, ca urmare a salariilor mici. În prezent, la nivelul instituţiei avem 119 funcţii publice şi 726 de salariaţi, personal contractual, la unităţi”, a declarat noul director al DGASPC.  

Vizualizări: 138

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: