Sediu nou pentru personalul administrativ de la spital

Personalul administrativ al spitalului județean de urgență Târgu Jiu va avea sediu nou în cel mult șase luni. Lucrările la noul sediu administrativ au demarat deja, iar valoarea investiției se apropie de două milioane de lei. Finanțarea acestei lucrări este suportată de Consiliul Județean Gorj, în subordinea căruia se află unitatea spitalicească.

Noul corp al clădirii va fi gata în toamnă, anunță conducerea spitalului județean. Aici vor avea birourile cei peste 60 de salariați din sectorul administrativ al spitalului, iar în actualele birouri vor fi amenajate, cel mai probabil cabinete medicale. ”A venit rândul ca acum să construim o clădire nouă care va avea ca destinație spațiul administrativ. Aceasta are termenul de finalizare undeva în toamnă, cred că septembrie sau octombrie, după cum se desfășoară lucrările eu cred că este în grafic. Totodată, s-a finalizat săptămâna trecută parcarea interioară a spitalului cu sediul din strada Progresului, o parcare foarte mare și frumoasă”, a spus Tiberiu Tătaru, manager.
Lucrarea are o valoare totală de 1,9 milioane de lei și presupune cel puțin 20 de birouri și sală de ședințe. Strict administrativ, spitalul județean are un număr de 67 de salariați dintr-un număr total de 1.200 de angajați.

Vizualizări: 437

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: