Sediul Casei de Pensii Gorj, în renovare

Conducerea Casei Judeţene de Pensii Gorj a găsit soluţia pentru ca activitatea instituţiei să se desfăşoare în bune condiţii după ce Complexul Energetic Oltenia a cerut evacuarea spaţiului din zona Gării. Este vorba despre amenajarea parterului clădirii şi construirea unei săli de aşteptare. În momentul de faţă lucrările sunt în plină desfăşurare, iar reprezentanţii instituţiei speră ca acestea să fie finalizate până pe data de 15 iunie.

Casa de Judeţeană de Pensii Gorj a mutat arhiva instituţiei care ocupa o parte din parterul clădirii. Odată cu dezafectarea spaţiului, au început lucrările de amenajare. Directorul instituţiei spune că aici vor amenajate trei birouri. „Spaţiul pe care înainte l-am folosit pentru depozitarea arhivei va fi compartimentat în trei birouri: un biroul pentru contribuţii sociale, un biroul pentru distribuirea biletelor de tratament şi încă un birou unde, probabil, vom muta casieria. Deocamdată, nu ne-am decis asupra destinaţiei pe care o vom da celui de-al treilea birou”, a declarat Rodica Ghimiş, directorul Casei Judeţene de Pensii Gorj. De asemenea, în incinta instituţiei va fi construită o sală de aşteptare care va fi pusă la dispoziţia pensionarilor ce vor solicita bilete de tratament. „Paralel cu renovarea parterului, am început şi lucrările de construcţie a unei sălii de aşteptare pentru ca pensionarii să nu mai fie nevoiţi să stea afară, în ploaie sau soare, pentru ridicarea biletelor de tratament. Sala de aşteptare va fi dotată cu măsuţe şi bănci, precum şi cu un sistem de ventilaţie”, a mai precizat Rodica Ghimiş. Reamenajarea sediului Casei de Pensii s-a realizat cu fonduri proprii, pentru această investiţie fiind alocat un buget de 45 de mii de lei.

În momentul de faţă, Casa Judeţeană de Pensii Gorj îşi desfăşoară activitatea cu un număr de 53 de angajaţi.

URGENTARE

Conducerea Casei Judeţene de Pensii urgentează lucrările de reamenajare. Ba mai mult, speră ca până la data de 15 iunie acestea să fie gata. „Grăbim lucrările pentru a putea funcţiona. Sperăm ca reamenajarea şi inclusiv sala de aşteptare să fie gata până la data de 15 iunie, când va începe avalanşa de solicitări pentru biletele de tratament. Aşa cum ne-am mutat într-o zi, aşa trebuie să finalizăm şi lucrările în trei zile, vorba vine”, a mai precizat Rodica Ghimiş.

Vizualizări: 110

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: