Telefonul Pacientului a devenit funcționabil

Bolnavii care sunt nemulțumiți de felul în care sunt tratați în spital de personalul medico-sanitar pot să reclame la „Telefonul Pacientului”. Ieri s-a lansat această linie telefonică, la care pot apela toți cei care s-au confruntat sau au sesizat nereguli în sistemul sanitar. „Telefonul Pacientului” a fost lansat de către Coaliţia Organizaţiilor Pacienţilor cu Afecţiuni Cronice și se pot face sesizări privind orice încălcare a dreptului pacientului. Oricine poate apela la acest număr. Cel care consideră că i s-au încălcat drepturile pacientului, cei care au fost nemulţumiţi de serviciile medicale pot cere ajutor aici. Zilnic, timp de opt ore, cineva va răspunde la numărul de telefon 0800.800.242. Telefonul poate fi apelat gratuit. Acest proiect a început de la  nevoia de informare a pacienţilor şi de semnalare a problemelor cu care se confrunta. În perioada 11-17 martie, inițiatorii acestui proiect vor organiza evenimente de informare pentru pacienți. (A.F.)

Vizualizări: 126

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: