CEZ Electrica, reclamată la OPC

Tot mai mulţi gorjeni sunt nemulţumiţi de serviciile prestate de către furnizorul de energie electrică. În ultima săptămână patru cetăţeni din Motru au sesizat Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj din cauză că au fost debranşaţi în mod nejustificat. De multe ori oamenii se plâng de faptul că se fac încurcări de către angajaţii CEZ Electrica, în ceea ce privesc numele rău-platnicilor. “Patru cetăţeni din Motru ne-au sesizat faptul că au fost debranşaţi de către angajaţii CEZ Electrica deşi au plătit la timp serviciile. Majoritatea facturilor erau de aproximativ un milion. Le-am cerut oamenilor să facă dovada plăţilor şi să aducă avizele de debranşare”, a declarat Mădălin Giurcău, şeful Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Gorj. Acesta a mai precizat că reclamaţiile vor fi soluţionate înainte de expirarea termenului limită. “Încercăm să soluţionăm reclamaţiile pe cale amiabilă. Termenul limită este de 30 zile, însă le-am cerut comisarilor să mă înştiinţeze în legătură cu modul în care au evoluat demersurile în maxim două săptămâni. Până nu se efectuează cercetări nu se poate preciza dacă Electrica sau abonaţii au dreptate”, a mai precizat Mădălin Giurcău. Reprezentanţii OPC Gorj spun că în această perioadă se aşteaptă să crească numărul reclamaţiilor împotriva CEZ Electrica întrucât vor apărea facturile de regularizare, de fiecare dată existând cetăţeni nemulţumiţi de valorile lor.

Vizualizări: 150

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: