Consiliul Judeţean Gorj face angajări

În timp ce marea majoritate dintre instituţiile publice sunt nevoite practice reduceri de personal, la Consiliul Judeţean Gorj se fac angajări. Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a scos la concurs două posturi în cadrul administraţiei judeţene. Se caută arhitect şef şi secretar al judeţului. Ambele posturi sunt vacante şi sunt conduse prin delegare de către alţi angajaţi ai instituţiei.

Primul concurs, cel pentru ocuparea postului de arhitect şef în cadrul Consiliului Judeţean Gorj, va avea loc în data de 28 august. Este pentru a treia oară când se încearcă promovarea unei persoane pe această funcţie. La prima tentativă de acest gen de la sfârşitul lunii mai s-a prezentat o singură persoană care nu a reuşit să promoveze examenul. Nici nu este foarte dorit acest post, arhitecţii preferând să lucreze în mediul privat, acolo unde veniturile sunt mai mari. „Conform legislaţiei, organizarea concursului a fost reluată prin neocuparea postului. La ultimul concurs s-a prezentat un singur candidat din alt oraş care nu a întrunit toate condiţiile de eligibilitate. A intrat în concurs, dar a picat la punctaj, nu a stăpânit legislaţia. Aşteptăm să vedem ce candidaţi se vor înscrie la acest concurs”, a declarat Oana Paloş, purtător de cuvânt în cadrul Consiliului Judeţean Gorj. 

Postul a rămas vacant din februarie, după ce arhitectul şef Victor Anca a ieşit la pensie.  

Se caută secretar al judeţului

În septembrie, în data de 2, va avea loc un alt concurs. De această dată pentru promovarea unei persoane pe postul de secretar al judeţului Gorj. Postul a rămas vacant după ieşirea la pensie a Zoicăi Zamfirescu, fostul secretar de judeţ. Funcţia este ocupată interimar de către Costel Marcău, directorul Direcţiei Juridice din cadrul CJ Gorj. Cei care doresc să obţină această funcţie trebuie să întrunească anumite condiţii: să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice sau administrative; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Vizualizări: 89

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: