Despăgubiri pentru gorjeni înşelaţi la cumpărături

Reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Gorj au efectuat un număr de 290 de acţiuni de control în primul trimestru al anului în curs. De asemenea, au fost cercetate şi soluţionate un număr de 82 reclamaţii şi sesizări primite din partea consumatorilor, cu privire la calitatea produselor şi serviciilor, valoarea despăgubirilor acordate consumatorilor fiind de 3 275 lei. Ca urmare a deficienţelor constatate au fost aplicate amenzi contravenţionale în valoare totală de 302 750 lei. Au fost organizate şi desfăşurate un număr de 20 acţiuni de control în colaborare cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice şi s-au realizat un număr de 164 acţiuni de informare, educare şi consiliere a consumatorilor si operatorilor economici. Rodica Braia, comisar şef CJPC Gorj, a declarat că principalele deficienţe constatateîn timpul controalelor au fost: informarea incompletă şi incorectă a consumatorilor, neafişarea preţurilor sau afişarea acestora într-o formă greu lizibilă, neclare; comercializarea de produse expirate, nerespectarea condiţiilor de acordare a garanţiei sau neafişarea plachetei INFO CONSUMATOR.

Vizualizări: 131

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: