Instituțiile publice din Gorj, somate să transmită situațiile cu reorganizarea 

Primăriile din județul Gorj, precum și Consiliul Județean Gorj au termen până vineri, 12 iulie 2024, ora 10:00, să transmită situațiile cu măsurile de reorganizare adoptate la nivelul fiecărei instituții. Adresa a ajuns ieri la Instituția Prefectului, iar termenul pentru raportare este de două zile.


"Ca urmare a adresei transmise de către Cancelaria Primului Ministru la Ministerul Dezvoltării Lucrărilor Publice și Administrație, se solicită autorităților administrației publice locale din județ informații cu privire la măsurile de reorganizare adoptate privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung", se arată în adresă 


Informațiile solicitate se vor referi la fiecare instituție publică, în speță primării și Consiliul Județean și vor fi transmise de urgență împreună cu tabele care să reflecte exact numărul de posturi reduse, daca au fost ocupate sau nu dar și câte sunt de conducere și de execuție.

Vizualizări: 3,360

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: