Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Pensionarii, „terorizaţi“ de directoarea de la Casa de Pensii

Pensionarii se calcă în picioare să prindă un bilet de tratament, iar apoi sunt de negăsit când trebuie să confirme păstrarea biletului. Din acest motiv, directoarea adjunctă a Casei Judeţene de Pensii Gorj, Ioana Talău, a ajuns în situaţia de a suna bătrânii chiar şi noaptea în speranţa că va da de ei.

Ioana Talău susţine că cei care primesc bilete de tratament au la dispoziţie numai trei zile pentru a le confirma şi sunt găsiţi cu greu de conducerea Casei de Pensii. După ce se validează biletele, conducerea Casei de Pensii trebuie să anunţe beneficiarii telefonic, pe mail sau prin scrisoare „Nici nu vă daţi seama câtă bătaie de cap avem cu cei care obţin bilete de tratament. Vă daţi seama ce înseamnă să sun aproape 300 de persoane şi nu o dată de vreo câteva ori, să trimit scrisori sau mail-uri, pentru că sunt şi pensionari care vor să primească răspuns în format electronic. Costurile sunt foarte mari şi la telefon, dar şi la scrisori, pentru că o scrisoare simplă costă 1,50 şi pe criza asta nu ne permitem să dăm bani pentru astea. Eu am noroc că am un abonament rentabil că altfel nu ştiu cât aş plătii. Oricum sun de pe numărul meu personal”, a declarat Ioana Talău, directorul adjunct al Casei de Pensii.

Ioana Talău susţine că întâmpină o serie de probleme atunci când încearcă să contacteze beneficiarii biletelor de tratament. Fie aceştia nu răspund la telefon că au treabă, fie dau numere de telefon ale apropiaţilor, sau pur şi simplu nu răspund la apeluri cu număr privat. „Iau telefonul în mână şi încep să sunt. V-am spus, îmi folosesc telefonul personal şi apeleze 300 de persoane cu număr privat. Unii îmi spun ulterior că nu răspunde la numere private deşi le-am spus că aşa îi vom contacta, pentru că nu vreau să mă sune apoi la orice ore din zi şi din noapte atâţia oamenii. Alţii nu-mi răspund ziua că sunt la muncă la câmp şi nu îţi ia telefoanele cu ei şi stau seara târziu să-i sun, alţii au dat numerele rudelor, vecinilor şi stau să-i cheme la telefon sau revin mai târziu şi tot aşa. Stau până seara târziu să dau la telefoane ca să nu-şi piardă biletele că apoi aveam scandal pe aici”, spunea directoarea.

Conducerea Casei de Pensii face tot posibilul pentru ca beneficiarii să nu-şi piardă biletele de tratament, aşa că au luat decizia să anunţe primăriile din judeţ, care la rândul lor să ia legătura cu persoanele în cauză. Până acum nici un beneficiar nu şi-a pierdut biletul de tratament.

Vizualizări: 96

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: