Reclamagii de profesie

Numărul reclamaţiilor la Serviciul Control Lucrări Calitate, aşa cum se numeşte de la 1 octombrie fostul Inspectorat Teritorial în Construcţii Gorj, a crescut considerabil. Motivul este că acum petiţiile oamenilor ajung la Craiova, şi tot de aici ar trebui să primească şi un răspuns. Această procedură complicată încurcă însă lucrurile mai rău, pentru că oamenii nu primesc niciun răspuns din varii motive şi revin cu altă plângere, iar multe dintre ele sunt nefondate.

De la începutul anului şi până în prezent la filiala din Târgu Jiu a Inspectoratului Teritorial Sud Vest Craiova s-au înregistrat aproape 130 de plângeri. Numărul acestora a crescut de când Inspectoratul teritorial in Construcţii aparţine de Craiova şi procedura de rezolvare a reclamaţiilor s-a îngreunat.

Vasile Popescu Purcel, purtătorul de cuvânt al Serviciului Control Lucrări Calitate în Construcţii, spune că petiţiile iau drumul Craiovei de vreo trei ori până ca omul să primească un răspuns. Lucrătorii din cadrul acestui serviciu sunt nemulţumiţi şi de faptul că primesc foarte multe sesizări nefondate, deşi multe dintre problemele pe care le reclamă oamenii nu sunt de competenţa lor. Sunt însă oameni care se ocupă numai cu aşa ceva. Inspectorii spun că au câţiva clienţi vechi care depun plângeri de câteva ori pe an. De la începutul anului şi până în prezent au fost identificate 14 reclamaţii nefondate.

Vizualizări: 107

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: