Se caută zeci de contabili pentru şcolile din Gorj

Peste 30 de posturi de contabili vor fi scoase la concurs de şcolile din mediul rural şi urban din judeţul Gorj. Măsura a fost adoptată pentru ca fiecare şcoală să aibă propria contabilitate, desfiinţându-se astfel centrele de execuţie bugetară, prin care se transmit banii pentru plata salariilor şi utilităţilor către şcoli. Este vorba de posturi în municipiul Târgu Jiu, Jupâneşti, Bărbăteşti, Săuleşti, Bolboşi sau Scoarţa.

Astfel, munca pe care până acum, cel puţin pentru şcolile mici din mediul rural, o prestau contabilii primăriilor, acum va fi făcută de contabili numiţi prin concursurile din luna septembrie. Potrivit conducerii Inspectoratului Şcolar Judeţean Gorj, concursurile pentru ocuparea acestor posturi  vor fi organizate de fiecare şcoală în parte. Tot la sediile şcolilor care au posturi libere vor primi şi dosarele pentru concursurile ce vor fi stabilite pentru luna septembrie a acestui an. „Vor fi scoase aceste posturi la concurs pentru ca fiecare unitate de învăţământ să beneficieze de propria contabilitate”, spune Gheorghe Mitescu, inspectorul şcolar general adjunct al IŞJ Gorj. Dacă la şcolile din mediul urban se poate vorbi de posturi întregi, un contabil care merge în mediul rural trebuie să facă naveta între două şcoli apropiate pentru a avea normă întreabă. De exemplu, şcoli precum Jupâneşti şi Bărbăteşti, Săuleşti şi Aninoasa, Drăguţeşti şi Dăneşti, Scoarţa şi Stăneşti sau Bolboşi sau Slivileşti au fost din acest punct de vedere comasate.

DOCUMENTE

Printre documentele necesare pentru întocmirea dosarului de concurs se numără copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea potrivit legii, după caz,  copiile  documentelor care atestă nivelul studiilor, copiile documentelor care atestă vechimea în muncă şi în profesie(minim 5 ani vechime), copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, cazierul judiciar, adeverinţă medicală, curriculum vitae şi alte documente relevante.

Vizualizări: 129

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: