Telefoane mobile, fără garanţie

Inspectorii Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor Gorj primesc tot mai des reclamaţii de la cetăţeni care sesizează diverse nereguli comise de comercianţii de telefoane mobile. Utilizatorii se plâng că nu li s-a acordat garanţia pentru produsele achiziţionate, ba mai mult, unii dintre ei au rămas şi fără bani şi fără telefoane.

Oamenii reclamă faptul că după ce au achiziţionat telefoanele mobile, acestea s-au defectat în perioada de garanţie, motiv pentru care le-au dus la reparat. Unii dintre ei au rămas şi fără bani şi fără telefoane, motiv pentru care au sesizat inspectorii pentru protecţia consumatorului.

Mihaela Răducan, inspector şef al OJPC Gorj, spune că au fost câteva plângeri de la oameni cărora li s-au stricat telefoanele şi le-au trimis la reparat, dar când ar fi trebuit să le primească înapoi, nu s-a mai găsit coletul. Inspectorii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului au efectuat o serie de verificări, în urma cărora firmele distribuitoare au fost nevoite să remedieze problemele, asta nu înainte de a fi amendate.

Vizualizări: 103

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: