A plătit, dar nu are apă de trei luni

O târgujiancă a rămas, în mijlocul verii, fără apă la robinet, deşi este la timp cu plata. De fapt, este vorba despre un conflict între locatara Valeria Şerban şi preşedinta asociaţiei de proprietari. Nemulţumită de facturile mari la apă, femeia a decis să plătească la Aparegio consumul înregistrat de apometru însă administratorul nu-i recunoaşte acele sume, motiv pentru care femeia a fost debranşată. Aparegio spune că femeia va primi banii înapoi şi va trebui să plătească asemenea celorlalţi locatari.

Cert este că de trei luni, femeia este nevoită să care apă cu bidoane de la cișmelele din oraș, deşi a plătit. Nemulţumiţi de administrator mai sunt şi alţi locatari. Președinta asociației de pe strada Teilor, Mirela Grădinaru, nu a putut fi contactată.

Zi de zi, în perioadă de caniculă, femeia este nevoită să aducă apă cu bidoanele de la cișmele pentru a găti, dar și pentru nevoile personale. Această situație trenează de peste trei luni. “Nu am ce face. Trebuie să car apă de la o cișmea de aici din apropiere, pentru că nu se poate sta altfel. Mi-au tăiat apa deși eu am plătit facturile regulat”, a declarat Valeria Șerban.  Totul i se trage din cauza neînțelegerilor cu președinta Asociației 219, Mirela Grădinaru.

Facturi umflate

Valeria Șerban a decis să nu mai facă parte din această asociație, iar din acest motiv femeia și-a instalat apometru, iar facturile la apă le-a plătit direct către distribuitorul de apă, societatea Aparegio, prin ordine de plată. De trei luni însă apa i-a fost tăiată de asociație, pentru neplată. “Eu am aici toate ordinele de plată și se pot verifica. Ei spun că nu se poate recunoaște pentru că nu sunt oficiale contorizările, însă i-am invitat pe banii mei să trimită pe cineva să-l citească. E sigilat, e clar că nu poate fi umblat la el, dar nu vor să vină. Nu doar eu sunt împotriva administratoarei. Mai mulți locatari nu sunt de acord cu ceea ce face doamna administrator. Efectiv nu înțeleg cum a reușit să-și mărească salariul, acum când toți suntem vai de capul nostru. Plus că mi-a trimis facturi foarte mari la apă. Nu aveam cum să consum atât de multă apă, eu o femeie singură, iar din acest motiv am ales să imi pun singură apometru. Nu a fost de acord și m-a debranșat de la rețea”, a declarat femeia.

Nemulțumiri legate de atitudinea administratorului asociațiilor 219, 78, 220 și 20 mai au și alți lcatari. Oamenii susțin că s-au trezit cu facturi umflate la apă. “Eu nu stau aici la Târgu Jiu și plătesc apă mai mult ca alți locatari, unde s-a mai văzut așa ceva. Am fost să mă interesez la primărie și mi-au spus că pot fi scoasă de la plată dacă fac dovada că nu locuiesc, iar mie îmi veneau facturi uriașe. Această președintă face ce vrea aici”, susține locatara Rodica Ciora, membră a Asociației 78.

Femeia nu va fi rebranşată

Reprezentanții Aparegio cunosc foarte bine cazul. Aceștia susțin că nu se pot implica în rezolvarea problemelor legat de asociațiile de proprietari, iar în ceea ce privește cazul Șerban, mai degrabă își va primi banii înapoi, achitați prin ordine de plată, decât să fie rebanșată. “Banii pe care doamna Șerban i-a depus se află într-un cont special cu probleme în curs de rezolvare. Noi nu putem interveni în problemele asociațiilor. Este treaba dumnealor să-și rezolve problemele interioare. A mai existat un caz similar și am restituit banii consumatorului nostru, deoarece nu putem crea un precedent, astfel încât de câte ori există probleme între membrii asociațiilor și administratori oamenii să vină să plătească prin odine de plată”, a declarat Tiberiu Albu, director comercial Aparegio.

Vizualizări: 186

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: