Călinoiu promovează Munţii Germaniei cu banii Gorjului

Consiliul Judeţean promovează Gorjul turistic cu imagini din Germania. Programul „Redescoperă Gorjul”, pentru care au fost cheltuite sute de mii de euro din bani europeni, a fost compromis prin lansarea unor insigne pe care sunt imprimate imagini cu Munţii Wetterstein din grupa nordică a Alpilor. După ce presa a descoperit imaginea originală pe internet, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj Ion Călinoiu a dispus o anchetă.

Programul „Redescoperă Gorjul” a fost finanţat cu peste nouă miliarde de lei vechi pentru a promova în ţară şi în lume turismul judeţului. Pe insignele distribuite jurnaliştilor apare inscripţia „Redescoperă Gorjul”, dar pe un fundal cu munţi din Germania. Şeful Salvamont, Sabin Cornoiu, a explicat că a fost alegerea graficianului, care a folosit un colaj de fotografii în care să apară elementele munte, apă, flori, dar şi numele proiectului şi al finanţatorului. „Putea să fie orice fundal, important era să apară numele proiectului şi al finanţatorului. Graficianul a folosit un colaj de poze care să cuprindă elementele care se regăsesc şi în Gorj: munte, apă, flori. Insignele, brichetele şi pixurile nu sunt pentru promovarea turistică, ci pentru promovarea proiectului”.

Sabin Cornoiu susţine că pliantele de promovare a obiectivelor turistice conţin doar imagini din Gorj. Cu toate acestea, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, Ion Călinoiu, a dispus o anchetă. „Am văzut în presă informaţia, am dispus o anchetă pentru a vedea dacă prestatorul care a conceput insignele a respectat condiţiile din caietul de sarcini”, a spus Ion Călinoiu, preşedintele CJ Gorj.

Gorjenii spun că judeţul nostru are peisaje la fel de frumoase ca în Germania, care ar fi trebuit să fie folosite în proiect. „Dăm bani să promovăm Germania-”, a întrebat retoric un târgujian. „Avem munţi mai frumoşi decât ai lor”, a declarat o târgijiancă.

Cert este că astfel de gafe duc şi ele la creşterea vizibilităţii proiectului „Redescoperă Gorjul”, dacă mergem pe principiul că publicitatea negativă este cea mai bună reclamă.

Vizualizări: 141

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: