Directorul Mazilu: “Am stat o noapte rătăcit prin munţi”

Cosmin Mazilu, directorul Oficiului Judeţean de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit Gorj, este pasionat de munte şi de drumeţii. Acesta adoră focurile de tabără şi mâncarea gătită rustic. Mai mult chiar este un fotograf priceput şi imortalizează atât peisajele impresionante ale naturii cât şi evenimentele importante din viaţa familiei sale.

Cosmin Mazilu a devenit directorul Oficiului Judeţean de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (OJPDRP) Gorj, în anul 2009, după ce a lucrat aproximativ trei ani în cadrul instituţiei. Acesta a absolvit Facultatea de Automatică şi Facultatea de Drept din cadrul Universităţii “Constantin Brâncuşi”. Cosmin Mazilu se consideră un om norocos întrucât are o familie reuşită: o soţie minunată şi un băieţel frumos, în vârstă de un an şi jumătate. Şeful OJPDRP Gorj este pasionat de plimbările pe munte. Pe lângă faptul, că îi place să meargă zeci de kilometri printre versanţi, acesta adoră focurile de tabără şi mâncarea gătită rustic. “Dacă ar fi aleg între munte şi mare întotdeauna aş alege muntele pentru că în mijlocul naturii mă deconectez de problemele cotidiene. Am mers cu cortul şi rucsacul în spate zeci de kilometri prin Retezat, Godeanu şi Vulcan. Pe lângă plimbările pe cărările munţilor îmi plac focurile de tabără şi mâncarea gătită rustic. Cel mai mult îmi place să pregătesc tocană de oaie la ceaun, friptură la grătar şi preparate din peşte”, a declarat Cosmin Mazilu.

Cea mai lungă noapte din viaţă

Cosmin Mazilu îşi aduce aminte că cea mai lungă noapte din viaţa sa a fost atunci s-a rătăcit în munţi. “Împreună cu doi prieteni am stat o noapte rătăciţi prin munţi. Veneam dinspre Godeanu şi mergeam spre Izvoarele Cernei. Deşi ne ghidam după o hartă, pe la jumătatea drumului ne-am rătăcit. Era un traseu care de regulă se făcea în trei zile, însă noi ne-am propus să-l parcurgem într-o zi. Aşa că am plecat şi fără mâncare la noi, în speranţa că până seara vom ajunge la cabana de la Izvoarele Cernei. A fost cea mai lungă noapte din viaţa mea. Din zece în zece minute ne întrebam unul pe altul cât este ora pentru a vedea cât timp va trebui să mai stăm până se lumină de ziuă. Familiile ne aşteptau la cabană şi erau foarte îngrijorate din cauza noastră. Dimineaţă am reuşit să găsim drumul corect şi am ajuns cu bine”, a precizat Cosmin Mazilu. Şeful OJPDRP Gorj este un fotograf priceput care a imortalizat sute de peisaje din natură şi imagini din viaţa familiei sale. De asemenea, îi place şi pescuitul, iar în week- enduri nu pierde ocazia de a-şi petrece câte ore pe malul apelor din Gorj.

PLANURI

Cosmin Mazilu îşi doreşte să viziteze Delta Dunării. De asemenea, speră să ajungă în Vf. Gugu din Munţii Retezat, care are o altitudine de 2291 m, şi totodată să-i trezească fiului său pasiunea pentru munte, încă din copilărie