Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Ghişeul unic, la Finanţe

La nivelul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Gorj funcţionează de la 1 iulie 2015 “Ghişeul unic”, destinat îmbunătăţirii activităţii de furnizare a serviciilor şi asistenţei pentru contribuabili, anunţă directorul Marin Ciumag.

Organizarea activităţii de primire a contribuabililor la sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Gorj este asigurată prin intermediul unui panou de afişaj care gestionează automat solicitările şi prin care se permite selectarea problematicii solicitate şi eliberarea automată a unui bon de ordine, prin care se atribuie un număr de aşteptare şi ghişeul la care trebuie să se prezinte contribuabilul.

Activităţile care se desfăşoară în cadrul “Ghişeului unic” sunt:

- primirea şi înregistrarea cererilor în vederea eliberării de diverse documente (adeverinţe, certificate, cazier fiscal etc);

-  eliberarea de diverse documente solicitate de contribuabili (adeverinţe de venit, cazier fiscal, certificate de atestare fiscală, certificate de rezidenţă fiscală, certificate de atestare a impozitului plătit în România etc);

- primirea, înregistrarea documentelor şi eliberarea Deciziei privind stabilirea timbrului de mediu pentru autovehicule, a certificatelor din care rezultă ca se datorează sau nu se datorează TVA în cazul achiziţiilor intracomunitare de mijloace de transport;

-  primirea şi înregistrarea declaraţiilor fiscale completate de persoanele fizice şi juridice;

-  primirea şi înregistrarea declaraţiilor de înregistrare fiscală, atât pentru persoane juridice, cât  şi pentru persoane fizice;

- acordarea asistenţei contribuabililor, persoane fizice şi persoane juridice, în domeniul fiscal,

- primirea documentaţiei şi eliberarea registrelor unice de control şi registrelor de evidenţă fiscală;

- primirea, înregistrarea cererilor  şi eliberarea de diverse documente aferente activităţii specifice aparatelor de marcat electronice fiscale;

-  încasări/plăţi persoane fizice şi persoane juridice efectuate la casieria trezoreriei.

De asemenea, prin intermediul Ghişeului unic contribuabilii vor beneficia de informaţii personalizate privind:

- situaţia fiscală (valoarea impozitelor datorate, clarificări asupra bazei de impozitare, fişa pe plătitor, măsuri de executare silită,  stadiul soluţionării petiţiilor etc);

- situaţii complexe care necesită discuţii aprofundate cu contribuabilul (prevederi cu caracter complex ale legislaţiei, regimul procedurilor, îndrumarea în îndeplinirea obligaţiilor fiscale, etc);

-   demersurile necesare schimbării domiciliului fiscal;

- prelucrarea schimbărilor solicitate de contribuabil privind datele personale de identificare, etc. 

Prin crearea “Ghişeului unic”, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice urmăreşte simplificarea accesului la serviciile de administrare fiscală şi reducerea timpului alocat de contribuabili în vederea îndeplinirii obligaţiilor fiscale, spune directorul Ciumag. (A.A.)

Vizualizări: 155

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: