Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Post cu studii medii scos la concurs de IPJ Gorj

Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Gorj a scos la concurs un post de operator-controlor date. Este vorba de o funcție contractuală pentru Serviciul Rutier, Compartimentul “Sistematizare, control tehnic, legalitatea transporturilor și suport. Recrutarea este din sursă externă, iar candidații trebuie să aibă studii medii cu diplomă de bacalaureat, să fi absolvit un program de formare finalizat cu examen de certificare în calificarea profesională: operator calculator, informatică sau să aibă certificare de competenţă digitală (ECDL), materializat într-un document oficial (diplomă, certificat, adeverinţă).

De asemenea, trebuie să obțină sau să dețină autorizaţie de acces la informaţii clasificate nivel ”Secret de serviciu” și să fie declarat apt din punct de vedere medical şi psihologic conform baremelor de încadrare în M.A.I. Înscrierile la concurs se fac până în data de 31 ianuarie, la sediul inspectoratului.

Concursul se va desfăşura la sediul IPJ Gorj şi va consta în 3 etape succesive. Validarea dosarelor va avea loc în perioada 01-04 martie. Proba scrisă a fost programată pentru data de 7 martie, iar interviul în 12 martie.

Inspectoratul General al Poliției Române a scos la concurs și postul ofițer specialist I- purtător de cuvânt la IPJ Gorj, prin încadrare directă. În acest caz, candidații se vor înscrie până la data de 22 ianuarie, la Serviciul Resurse Umane din cadrul inspectoratului județean.

Vizualizări: 5,361

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: