Primăriile îşi specializează angajaţi pentru accesarea fondurilor

Primăriile din Gorj vor avea câte un specialist care se va ocupa cu scrierea şi implementarea proiectelor cu finanţare europeană. Acest lucru va fi posibil cu ajutorul unui proiect obţinut de Instituţia Prefectului. 

În acest an, în cadrul Prefecturii, se va înfiinţa un compartiment, format din 4-5 persoane, care se va ocupa cu scrierea şi implementarea proiectelor europene. De asemenea, la fiecare primărie din judeţ va exista cel puţin o persoană specializată în accesarea fondurilor europene. „În aceste zile, am primit aprobarea unui proiect în valoare de aproximativ şapte miliarde de lei vechi, dintre care 85% sunt fonduri europene, iar 15% reprezintă cofinanţare de la Minister. Acesta include 9 module de pregătire pentru angajaţii instituţiei şi achiziţionarea unui sistem informatic modern prin intermediul căruia se pot depune sesizări şi reclamaţii online şi se pot obţine şi transmite mai uşor orice fel de informaţii. De asemenea,  încercăm să creăm o echipă de specialişti în accesarea fondurilor europene, ţinând cont că la nivel naţional competiţia este foarte mare”, a declarat Marcel Romanescu, subprefectul judeţului Gorj.

Vizualizări: 91

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: