Produse reclamate la OPC reparate gratuit de comercianţi

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj a înregistrat, luna trecută, un număr de 18 sesizări din partea consumatorilor, fiind soluţionate 16 petiţii care sesizau aspecte din activitatea operatorilor economici sau reclamau produse cu deficienţe ori servicii prestate necorespunzător. Aspectele reclamate au privit: telefoane mobile defecte în cadrul termenului de garanţie, nerespectarea rezervărilor de călătorie prin intermediul telefonului, articole de încălţăminte, uşi metalice, contracte de telefonie mobilă, nerespectarea obligaţiilor asumate prin contractul de prestare servicii, contract de credit bancar, produse IT sau articole de mobilier. În urma cercetării reclamaţiilor au fost dispuse măsuri de înlocuire a produselor în valoare de 803 lei, precum şi reparaţii fără costuri pentru produsele constatate cu deficienţe.  

Vizualizări: 178

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: