Cinci angajaţi ai Direcţiei de Finanţe vor să fie şefi

Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) organizează concurs de promovare pentru ocuparea funcţiilor de şef serviciu şi şef birou în data de 4 martie. Posturile au devenit vacante după ce Gabriel Popeangă, cel care a ocupat funcţia de şef serviciu, s-a pensionat, iar Daniela Scorei, cea care a exercitat atribuţiile de şef birou, s-a transferat la Ministerul de Finanţe.

Cel mai râvnit dintre cele două posturi pare a fi cel de şef serviciu pentru care s-au înscris patru candidaţi, angajaţi din cadrul DGFP Gorj. Pentru funcţia de şef birou va candida doar o singură persoană. „Perioada de înscrieri s-a terminat, iar pentru cele două posturi avem cinci candidaţi, toţi salariaţi din cadrul instituţiei. Funcţia de şef serviciu a devenit vacantă după ce domnul Gabriel Popeangă a ieşit la pensie. Pentru acest post şi-au depus dosarele patru persoane: Ion Pupăzan, Alin Berculescu, Cristian Stancu şi Eugenia Neamţu. În ceea ce priveşte funcţia de şef birou, aceasta a fost ocupată de către Daniela Scorei, care s-a transferat la Ministerul de Finanţe. Pentru acest post s-a înscris doar o singură persoană şi anume Mihaela Bercan”, a declarat Constantin Şarapatin, directorul DGFP Gorj.

Şarapatin a mai precizat că toţi candidaţii întrunesc condiţiile legale pentru ocuparea funcţiilor respective şi anume: studii universitare de licenţă absolvite cu studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic sau juridic; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată. 

Vizualizări: 325

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: