Posturile vacante ale Primăriei Câlnic, desfiinţate de organigramă

Primăria Câlnic pierde patru posturi odată cu aprobarea noii organigrame de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici. Este vorba despre posturile vacante de la serviciul juridic, de la impozite şi taxe, de la asistenţă socială şi unul pe partea de mediu. Potrivit edilului local, la Primăria Câlnic nu se vor mai putea face angajări până când nu vor pleca 4 din cei 15 salariaţi.

Dumitru Vulpe, primarul comunei Câlnic, va merge astăzi la Bucureşti pentru a aviza noua organigramă impusă de lege. Odată cu obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, primăria va pierde cele patru posturi vacante. „Vom pierde cele patru posturi vacante. Este vorba de un post de jurist, un post la impozite şi taxe, un post de asistent social şi un post pe partea de mediu. Legea ne obligă să avizăm noua organigramă, iar vineri sunt programaţi la ANFP”, a declarat Dumitru Vulpe, primarul comunei Câlnic.

Deşi are nevoie de personal, Primăria Câlnic nu va mai putea face angajări până nu vor pleca patru dintre actualii salariaţi. „În momentul de faţă suntem 15 angajaţi, iar după noua organigramă va trebui să avem 11 angajaţi, numărul de posturi alocat în raport cu numărul de locuitori. Nu se pune problema de a face disponibilizări, însă nu  vom mai putea face angajări până nu vom rămâne 11 oameni, abia atunci se va putea aplica principiul „pleacă unul, angajăm altul”.

În cadrul primăriei nu avem persoane care ar putea ieşi la pensie, pe cale naturală, întrucât media de vârstă este de aproximativ 40 de ani”, a mai precizat Dumitru Vulpe.

DEMERSURI

Primăria Câlnic face demersuri pentru deblocarea a două posturi pentru a putea inaugura Centrul de Informare Turistică. Investiţia finanţată pe fonduri europene se ridică la peste 200.000 de euro. Potrivit proiectului, funcţionarea centrului este condiţionată de angajarea a cel puţin două persoane cu specializare în turism. Pentru a nu fi nevoite să returneze banii europeni din cauză că Guvernul întârzie cu deblocarea posturilor, autorităţile locale au prelungit cererea finanţare cu încă un an. „Am făcut demersuri şi aşteptăm ca Guvernul să ne deblocheze două posturi pentru a putea deschide Centrul de Informare Turistică”, a precizat Dumitru Vulpe.

Vizualizări: 227

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: